2009-05-12
 16:41:48

♥ Utvecklingssamtal

Hej!
Jag har utvecklingssamtal nu klockan 17:00 med min mentor.
Jag undrar hur det kommer bli, för jag har slarvat jättemycket med skolan, det vet jag själv...
Sen jag har börjat dansa så har jag slarvat i skolan och jag har inte gjort läxorna för jag har inte haft tid osv...
I början av kl 6 så var jag duktig och så, men nu är jag... Jag vet inte vad jag är, jag vet bara att jag inte är som jag var i skolan förut... Nu pratar jag på lektionerna och sjunger, förut så jobbade jag och var för det mesta tyst, asså det var jobbigt när folk kallade en pluggis osv... Ja, ni vet.... Men asså, jag har inte medvetet blivit så slarvig, jag måste ta skolan före dansen och det är sanning... Men men, vi får se hur det blir... För just nu är jag inte nöjd med mina skolarbeten jag gör/håller på med.
Måste börja gå dit nu, och faaaan om jag inte uppnått mina mål, fast det tror jag i alla fall att jag har gjort! :)

Nej, det börjar bli brådis här nu... Puss puss!

Annie, jag älskar dig syster.


cissi

Svara på frågorna i min blogg igen. Tog bort kommentarerna <3 :)



PUBLICERAT: 2009-05-12, 19:46:35 | URL: http://veestin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: