2009-06-23
 22:14:13

1 bloggdesign klar + 1 header

Idag har jag hunnit göra 1 bloggdesign + 1 header. :)
Bloggdesignen gjorde jag åt Carro (http://alltomcaarro.blogg.se) & headern gjorde jag åt Klara (http://klarabajas.blogg.se)
Jag funderar på att länka till alla bloggar som jag gjort bloggdesigner/headers till.

För er som vill veta hur det går med min bloggdesign måste jag säga att idag har jag inte ens kollat på den för jag har varit upptagen med att vara ute i det fina vädret, att hjälpa andra med deras bloggar, vara med kompisar och sånt.
Så jag ska fortsätta lite nu tänkte jag, jag har för det mesta bara ändrat lite smågrejer i kodmallen, så jag har inte ändrat något med färger än, för jag vet inte vilka färger jag vill ha.. :/
Ska också fixa ny header, min är jätteliten och den ser inte rolig ut..
Ska kanske skriva i min header att jag gör bloggdesigner gratis?
Jag vet inte riktigt, men nu ska jag fortsätta att pillra lite med min blogg. :)
Hoppas alla haft en bra dag idag för det har jag haft!
Imorgon ska jag, mamma, Annie & Emma åka och sola och bada hela dagen :)
Supermysigt! Så det blir ingen bloggning förräns på kvällen så att ni är förberedda med det :)
Men det blir mer bloggning ikväll definitivt så oroa er inte för det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: