2009-06-24
 15:27:59

Soleld!

Heeej alla :)
Min snälla (!) syster kom in kl 9:00 imorse och hoppade i min säng bara för att jag skulle vakna för att vi skulle åka så tidigt som möjligt till stranden, så jag hade inget val, när mamma & Annie tagit ledigt bara för att åka till stranden kände jag att jag var tvungen att gå upp, så jag gick upp, fixade frukost, gick ut och satte mig på loftgången där family redan satt, sen vi åt lite, sen började vi packa till stranden, kl 10 gick vi hemifrån vårt, vi gick till centrum för att ta bussen därifrån (ingen orkade gå :p), sen kom vi till Alby och där la vi oss i 5 min, sen gick jag, Annie & Emma och kände på vattnet, sen gick vi tillbaka och la oss, vi lyssnade på radion lite och då kom min favoritlåt Rap das armas :)
Men sen låg vi och pressade i flera timmar, sen kl 14:07 tog vi bussen ifrån alby för jag orkade inte ligga kvar (a)
Sen kom vi hem, alla ställde sig inne vid Annies spegel för att se om man fått någon soleld idag, och jag, mamma & Emma hade fått det, Annie blev brun istället för röd, haha.
Jag har så jäääääääääääääääääävla ont, jag sitter med en slapp klänning just nu, för så fort jag rör något med min högra arm eller min rygg så får jag ont. :(
Synd om mig!
Men nu tänkte jag ta det lugnt, fixa lite med MIN stilmall, inte den layouten jag har just nu.
Som tur är sparade jag alla mina kodmallar + stilmallen, puuuh!
Synd att den här layouten inte var somrig. :/
Men jag ska testa lite roliga saker nu i min stilmall, om jag orkar (a)

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: