2009-05-13
 20:42:02

♥ Trötter...

Japp, jag är trötter nu...
Jag är ju ensam hemma också för den delen (tills inatt) så jag ska gå och krypa ner i sängen, ska bara gå och hämta ett glas vatten och sen ska jag sätta på tv:n eller en film, så nu ska jag säga godnatt! :)
Just det, jag måste plugga engelskan! Slarvig Frida! Inte bra!!!
Efter engelskan ska jag gå och lägga mig, men vi hörs imorgon :)
Jag börjar kl 9:20 imorgon & imorgon är det förresten Ronja's födelsedag!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥
Jag kom på en grej som jag måste fixa till imorgon, kan inte skriva det här för hon kanske läser och då blir det inte kul, haha... :p♥ Men vi hörs imorgon!

Btw, jag har ändrat så att datumet och klockan var när inlägget publicerades så att det är under rubriken :) Jag gillar att ha det däruppe mycket mer! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: