2009-05-28
 12:30:34

♥ Torsdag

Hej alla :)
Idag mår jag faktiskt bra som vanligt även fast jag är yr.
Idag började vi kl 8:00 (!!!!) och då träffades vi i klassrummet, sen åkte vi till Trollbäckens IP och vi började med att jogga ett varv (400 m), sen så stötade vi kula, det var jättekul :) Jag vill göra det igen :D
Efter det skulle vi hoppa längdhopp, hehe, jag & Marre sprang en gång tillsammans och en gång själva, haha...
Sen gick vi vidare till höjdhopp, jag skippade det eftersom jag gillar inte höjdhopp, även fast några säger att jag springer i en fin båge och att jag är jätteduktig... När höjdhoppet var klart så skulle vi kasta någon boll?! Det var jag med på i alla fall, sen var det 80 m :D:D:D Jag & Marre sprang, jag fick någon tiondel mindre än henne. Efter så var det 800 m, jag & Marre började antingen att springa så snabbt eller så kämpade vi ingenting, för vi blev trötta, och då gick vi lite, sen sprang vi en stund, sen gick vi en liten bit på sista varvet, sen gasade jag på :) Jag kom 3:e eller 4:e sist, kommer inte ihåg. :P
Sen var jag död nästan, men då var vi tvungna att springa igen till bussen för att slippa gå tillbaka till skolan -.- När vi kom till skolan (vi hann med bussen!) så åt vi lite, sen så gick alla hem, vi slöt 10:46 idag. :)
Det var fett skönt, tro mig.
Så jag har sett en liten bit av en film som jag har satt igång i tv-rummet, jag har ätit och jag har bara slappat...
Ikväll är det dans, ringde till Kibbe & frågade, och ja det var det så ja, då kan inte jag gå på Crazy Night... Faan! Hoppas någon kan köpa godis åt mig hahahahaha!
Kl 15 så ska jag hem till Marre & Angela, vi ska ta det lugnt och så, jag tror jag äter där ikväll, vet inte riktigt hur det blir.. :p Sen får jag gå på träningen, jag tror att jag kommer typ vara den enda som kommer?! För alla ska ju typ till Crazy night....

Jaja, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med och jag ska snart avslöja överraskningen när det är bestämt. :)
Ni kanske inte kommer bli glada, men jag kommer bli glad. :)

Nu ska jag ta det lugnt, jag ska bada kl 14 har jag bestämt, asså här hemma inte i ett badhus x)
Jaja, Marre kanske har lagt ut bilder från idag på facebook? Måste kolla, om hon har det så hörs vi väldigt snart om inte, då hörs vi senare. :)

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: