2009-05-14
 15:05:34

♥ Torsdag, skola.

Innan jag skriver något annat, GRATTIS RONJA ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! :)
Hur mår ni idag? Jag mår jättebra idag!
Idag är det torsdag vilket betyder skönaste dagen i skolan (vi har bara 4 lektioner, vi börjar 9:20, slutar 14:00, har en timmes & 20 minuters lunchrast!!!!!!!) & Cassie älskar också torsdagar för att det är terminator ikväll på sexan :)
Men i alla fall, vi började med engelska, engelskaglosor, jag kunde alla förutom en (a) Eller jag kunde egentligen alla men på ubåt, det är ju submarine, och jag skrev först marine bara för jag kom på inte på de första bokstäverna, sen fick jag låna Cassies sudd och där stog det att det började på s, då kom jag på det! :)
Hahah...
Men efter engelskan var det NO, vi skrev bara... Jag är typ den enda som bara skriver och inte lär mig något, vi pratade om typ försurning - surt regn, och jag bara skrev och skrev, asså jag skrev av det som stog på tavlan, och han gick igenom det så man skulle lära sig men jag kan ingenting om det... :o
Efter NO:n var det lunch, jag åt inget (äcklig mat), jag & Gabbi satt och skrev lappar till en tjej som pratade med oss imorse om Forellen osv... Vi skrev vilka vi ville gå i samma klass med, jag vet inte om jag får säga vilka Gabbi vill gå med så jag hoppar över det, men jag skrev i alla fall förnamn & efternamn på dom jag ville gå ihop med, det var Marre, Cassie, Helen, Angela & Jarra (hon vill gå med oss, haha).
Men i alla fall, sen gick alla förutom jag & Marre till ICA ringen för att köpa typ godis eller slush, men vi stannade kvar, vi typ filmade varandra, vi sjöng, dansade, åt godis (som jag hade kvar sen igårkväll) och sen kom dom och då pratade vi lite saker, Gabbi lärde mig fett mycket nytt som jag inte visste innan haha. :p Du kanske ska bli lärare? ;)
Men sen så gick vi in och då hade vi SO med Cecilia (Allas favoritlärare! :)), vi fortsatte med vårt Samhällskunskap-häfte.
Jag är snart färdig med allt, jag älskar so:n, det är alltid kul att gå på so-lektionerna, jag vet inte varför.
Efter so:n hade vi rast, då gick vi ut och låg på varandra typ, haha... Det är som tre bänkar bredvid varandra och jag och Ranim låg ner med huvudet mot Marre, och Marre satt upp haha. :p Sen ville hon också få sol, då flyttade hon på sig och då fick Atsani sitta där istället så jag kunde ha något mot mitt huvud, haha.
Sen hade vi svenska, rättstavning..
Gick väl sådär, det var askul, när Conny gick ut ur klassrummet sprang Gabbi framför tavlan och typ ''tog sönder'' någon ''bräda'' nedanför tavlan så att den låg på golvet och sen sprang hon runt ett varv i klassrummet medan hon skrattade och vi skrattade, haha... Hon gjorde det 2 gånger! x)
Efter svenskan slöt vi, vi fick sluta tidigare än vanligt, just det!
På svenskalektionen ringde Jennifer mig :) Vi pratade lite och så, sen gick jag in dom sista 5 minutrarna av lektionen, haha..
Sedan kom jag hem och då tog jag en Sitting Bull-glass, fett gott! :)
Jag har även tagit några ego-bilder, haha.. ;)
Jag brukar ju inte lägga upp bilder på mig själv ofta, eller hur? :D
Ikväll är det dans som gäller med G-soul ♥♥
Det ska bli kul :)
Förresten är det exakt 16 dagar kvar i skolan (om man räknar bort helgerna och de lediga dagarna) :)
Jag måste prata med G-soul ikväll om en grej också, som är väldigt viktig...
Men nu ska jag gå in på youtube och leta efter en låt som jag hört på Vakna! med the voice, den låten är lite wierd....
Men ska leta efter den sen kommer den upp i bloggen :)
Puss alla! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: