2009-05-12
 07:45:47

♥ Tisdag morgon

Godmorgon alla som är vakna! :)
Det är tisdag idag vilket betyder att vi har slöjd, buuuu!
Jag sitter här framför datorn med en skål med yoghurt och K Special Dark chocolate & strawberry, haha :)
Jag ska nog äta en toast också med bara ananas & ost, love ♥♥♥♥
Snart måste jag klä på mig för jag börjar 8:30 idag och här sitter jag i pyjamas, ingen bra kombination det där haha...

Dansen igår gick superbra! :)
Fast när jag & Ranim kom till gården såg vi att det bara var 3 st från M.A.D dance där... :o
Och hur många är dom egentligen? Typ 20? Eller jag vet inte.. .:p
I vår dansgrupp var 2 st borta.

Nej, nu ska jag kolla in i andras bloggar innan jag klär på mig, har du en blogg du vill att jag ska besöka? Kommentera med din bloggurl. :)♥

Vi hörs i eftermiddag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: