2009-05-17
 16:40:13

♥ Tarkan! Turkiet-känsla ♥♥♥♥♥♥♥

Varje gång jag åker till Turkiet och är där så lyssnar jag alltid på Tarkan! Det är bästa Turkiet-känslan :)
När jag var i Turkiet med mamma, pappa, systrarna och några fler så spelade dom hans musik på de flesta barerna/restaurangerna och alla stog upp och dansade, massa minnen från när jag & systrarna stog och dansade i takt med hans musik, haha :) Vill tillbaka! ♥

Tarkan - Kiss kiss

Tarkan - Dudu


Oktober -07 när jag var i Turkiet så kunde jag säga vår hotellnyckelsnummer på turkiska och jag kunde räkna till tio, men jag har glömt bort nu :( Ta mig till Turkiet, NUNUNUNU! Ronja, Yasemin & Benan ger mig turkkänsla, och åååh, det är så underbart! Jag vill dit nu! Jag är fett stolt för jag var i Turkiet första gången när jag var 8 månader, haha. :p Och jag minns när jag och mamma brukade åka i bilen för många år sen och lyssnade på Tarkans album och jag blev assur för jag kunde inte sjunga orden för jag kan inte turkiska så jag låtsades kunna och vevade ner rutan och sjöng så att folk som gick ute på vägkanten hörde, haha :) Det var bästaste tiderna! Nej, jag vill till Turkiet! Hoppas vi kanske åker dit någon gång i år eller nästa år! Love Turkey!


Ronja

Frida Tarkan e grym, kan typ alla hans låtar. :P


Frida

Ja, han är asbra :) Åh, jag vill också kunna den ''riktiga'' texten, istället för att låtsas kunna den ;)



PUBLICERAT: 2009-05-17, 20:37:57 | URL: http://fridabrown.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: