2009-05-28
 19:10:32

♥ Statistik (10 dagar)

Kolla skillnaden på statistiken..
Jag tog bort siffrorna på vänster sida för jag har ganska få besökare och det är faktiskt inte viktigt att ha många besökare, men det är helt klart roligare. :)



Haha, den sista bilden försökte jag rita skillnaden, men det gick inte så bra som ni ser, dom röda prickarna är dom här:

(Det är röda, runda cirklar runt om det jag menade.. Nu kanske ni förstår?)

Måste klä på mig, sitter i pyjamas.
Puss!


Therése

Kul, kul! :)



PUBLICERAT: 2009-05-28, 19:21:13 | URL: http://terreh.blogg.se/
Anonym

alltså dem blåa sträcken :o är det alla som tittat utan sig själv, och röda/orangea är väl som alltså alla tittat inkl. sig själv?


Frida

Den blåa linjen det är UNIKA besökare, alltså dom som besöker min blogg, den orange/röda linjen är hur många gånger jag besökt min egna blogg, t. ex. jag besöker min blogg när jag ska se om mina inlägg har publicerats osv... :) Hoppas du förstog :)



PUBLICERAT: 2009-05-28, 22:01:01 | URL: http://fridabrown.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: