2009-05-23
 03:51:01

♥ Spaghetti & köttfärssås

Hej alla ni som är vakna :)
Nu har vi precis käkat spaghetti och köttfärssås, väldigt gott ;)
Så nu är vi mätta fast jag & Jennifer äter godis (a)
Jag sitter i datarummet med Emelie (födelsedagsbarnet! :)), Jennifer och Ranim :D
Jag vet inte riktigt vad alla andra gör, några har gått och lagt sig i tjejrummet, några springer runt och tar kort, några sitter i datarummet (vi, haah!) och några typ, aa, jag vet inte. ;)
Men nu är Ronja & Katta också här, haha. :D
Jag ska fan inte sova ett dugg inatt, för jag vill verkligen inte sova, jag vill kunna vara vaken. :p
Haha, men i alla fall, nu ska jag typ göra något roligt ;)
Emelie, Jennifer, Katta och några till ska spela tecknet nu, så jag ska typ kolla på det, eller så ska jag luffa runt på internet ;)
Jaja, kommer säkert fler uppdateringar innan jag ''sover'' eller något sånt, men det blir fler blogginlägg om jag inte har annat för mig, men just nu är det chill ;)
Puss!


Linnea

Mmm, spaghetti och köttfärsås sitter aldrig fel!



PUBLICERAT: 2009-05-23, 09:51:20 | URL: http://lillonea.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: