2009-05-24
 12:45:07

♥ Söndag 24/5

Godmorgon! :)
Jag vaknade för ungefär 1 timme sen.
Nu är jag utvilad!!!!! :) Okej, jag är fortfarande jättetrött för jag har inte sovit ''ikapp'' timmarna jag varit vaken, men det blir säkert bra.
Idag ska jag träffa Cassie, I guess.. ;)
Juste, jag har lagt över bilderna från när jag, Cassie & Helen var ute till datorn (de kommer i nästa inlägg!).
Måste bara berätta en heeeeeeeemsk grej :(
Mitt tredje hål (asså jag har två ''vanliga'' plus en till på höger öra'') har börjat växa igen, jag får inte i ett örhänge längre, jag har försökt och gjort med den där saken underifrån men det går inte, det är bara för att jag aldrig sätter i örhänge där, men jag ska bli bättre på det har jag bestämt :) Vill inte slösa flera hundralappar på att ta nya hål, det tänker jag inte riskera hahahaah.
Nu ska jag fortsätta att kolla runt innan jag lägger upp bilderna :)


Btw, bästa konserten igår, Emma var ju självklart bäst av alla :) Som vanligt :D:D

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: