2009-05-26
 14:57:32

♥ Sola

Hej! :)
Idag har det varit skola för min del, mamma ringde och väckte mig trots allt, puuh! & en minut efter att jag pratat med mamma ringde Cassie till mig och sa att jag skulle vakna för jag hade skickat sms till henne igårkväll om att hon skulle väcka mig idag, hahaahaha! ;)♥
Det är asvarmt ute, så jag ska byta om och sen gå ut på balkongen och steka... :D
Det är 29 grader på vår balkong just nu, så jag ska sätta på hög musik här ifrån Annies dator ;)
Marre & jag tog massa kort med hennes mobil idag, inte bara på henne & mig, utan det är blandade bilder :)
Så fort jag ser att hon lagt upp dom på hennes blogg eller på facebook tänker jag ta dom och lägga upp dom här! :)
Puss!
Hoppas ni haft en bra dag. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: