2009-05-23
 01:55:13

♥ Ronjas humor


Det här förklarar Ronjas tråkiga blattehumor, asså jag är den enda som tycker att det är fett tråkigt, haha.... -.- ;)
Måste berätta en äcklig grej som händer, jag skulle ladda upp en bild, jag klickade på bildgrejen i inlägget och startsidan för bloggesse kom upp... :o
Men jag fick logga ut och in för att kunna lägga upp den där bilden, det är någon som har gjort en blogg i mitt namn och med mina bilder, och jag har aldrig gjort en blogg med namnet ''fjcb'', men det finns tydligen bild på min outfit och ''önskeoutfit'', Katta, jag tror samma sak som du, att det är Emma....... :/

Puss alla, snart är det dags för mat och just nu står Ronja och kollar på vad jag skriver i inlägget, och tjejerna kollar i en fjortisblogg, haha, dom stör sig på henne ;)
Jaja, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: