2009-05-11
 08:21:46

♥ Redigerade bilder.

Godmorgon bebisar! :)
Jag är redan uppe, även fast jag inte börjar förräns kl 9:00.
Inatt fick jag en konstig idé att jag skulle ut och springa innan skolan haha, men jag tror inte det blir av för jag orkar inte stressa...
Jag är så otroligt osmart så det är inte sant, igår kväll kl 22:00 (typ) kom jag på att jag hade läxa tills idag!!!!!!!!
Det är ett häfte man ska läsa, det heter ''Maxa med Axa'' och vi ska ha förhör på det idag på idrotten, man ska alltså kunna allt som står där i, det enda jag kan efter att ha läst en gång är om typ uthållighet, hur man ska äta och hur viktig konditionen är, resten kan jag inte... Duktigt Frida! Äsch, det kommer bättre tider. :)
Pågrund av jag kom på att jag hade läxförhör och jag skulle duscha hann jag aldrig blogga igår mer än att lägga ut luffaroutfiten. :(
Men på något konstigt vis fick jag fler besökare än vanligt.
Jag och mina systrar var ju ute och tog kort i lördags, så igår på kvällen när jag inte hade något att göra redigerade jag några bilder, jag tror jag bara redigerade 2 eller 3, men om det går snabbt att lägga upp de 2/3 bilderna lägger jag upp flera som inte är redigerade. :)

Redigerade

Jag & bästis. ♥                                       - Jag, redigerad. Min mun ser sjuk ut. :p

Oredigerade


Bilderna:
1. Jag & Annie
2. Emma
3. Annie, jag är stolt fotograf
4. Annie & Emma :)♥
5. Systrarna ♥♥♥♥♥♥

Jag har en bild på mig och Emma också, men jag hinner inte lägga ut flera bilder, tänkte göra ett collage efter skolan med alla bilder så kan ni få se dom så istället för att jag ska sitta och ladda upp över 100 bilder. :p

Just det, idag ska jag fotografera någon i klassen :) Jag ska fråga någon, haha... :p
Måste jag träna mina fotograferings-skills. :p

Nu börjar klockan bli mycket och jag ska äta upp min hönekaka och sedan klä på mig. :)
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: