2009-05-29
 22:04:04

♥ Ranim

Hej! :)
min dag har varit den bästa på länge och det är tack vare Ranim. :)
Det började i skolan, har inget speciellt att berätta om det...
Efter skolan gick jag hem, sms:ade med Ranim och träffade henne kl 14 utanför hennes port, då gick vi till centrum och fikade på Espresso House :) Jag tog vanilla latte och Ranim tog typ en Frappino.
Jag skulle smaka kaffe för första gången i mitt liv, och det var sååååååååååå äckligt!
Usch!
Så då tog Ranim min Vanilla Latte och drack upp den för jag ville inte ha den, så jag åt min kladdkaka med grädde :p
Sen gick vi ut och gick till lekplatsen vid c, och då såg vi Lollo & Cissi så då kom dom fram till oss och hälsade och så, sen så drog dom, då gick jag och Ranim och solade, sen gick vi till ett ''berg'' utanför c och låg där och solade och snackade massa saker, sen fick vi för oss att stå på det där ''berget'' och dansa, haha.
Så vi gjorde det, det var asskönt att dansa för det var så varmt. :p
Sen kom mamma, då fick vi pengar så då gick vi och köpte varsin Coca Cola sen drog vi till Ben and Jerrys och köpte Baked Alaska och delade på den. :)
Sen såg vi Cissi & Hanna B, så då kom Cissi fram till oss och satt med oss och snackade lite och åt glass med oss, sen ville Hanna typ gå och se på skor haha. :)
Men Cissi orkade inte gå, men hon tvingade sig själv haha :D
Sen satt vi där och åt och åt, sen gick vi tillbaka till lekplatsen, då satt vi först på gungorna och snackade om skolor osv... sen ställde vi oss och dansade och vi hade publik x)
Det var  2 killar, 4-5 år, dom ba sprang runt och frågade om jag ville gifta mig med dom :p
Sen sprang jag ifatt dom och höll fast den ena killen och kramade honom haha, sen sprang jag till nästa och kramade honom. :p Ranim asgarvade :D
Sen dansade vi igen, och småkillarna försökte typ göra wacky dip, haha :P
Sen så gick vi hemåt, och då åt vi och så, sen så träffades vi igen nu på kvällen, vi målade naglarna, snackade, lyssnade på musik, skrattade, åt twix-glass, sminkade varandra, tog kort och bestämde kläder till imorgon :)
Sen drog jag hem för jag hade ingen portnyckel.

Det låter inte kul när jag skrev den här dagen, men asså jag har typ inte skrattat så mycket i hela mitt liv. :o
Det var asssssssskul och mysigt att bara vara med Ranim. :)
Måste göra om det. :)

Imorgon ska jag, Marre, Ranim & kanske Atsani se på en fotbollsmatch :D
Det ska bli kul, jag & Ranim ska typ köpa ett kg godis innan matchen för det kostar 3,90 kr/hg.
Efter matchen kanske vi ska cykla och bada :) Beror på, vi får se hur det blir..

Men nu ska jag ta det lite lugnt och kolla runt lite... :)
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: