2009-05-13
 14:52:44

♥ Pluggaaaaaaaaaaaa

Hejhej...
Idag har det varit både bra och dålig dag, går inte in på detaljer..
Men i alla fall, började kl 8:40 och när vi hade spanska (sista ämnet för dagen) då hade vi läxförhör och när man gjort det man kunde så fick man sluta, och jag kunde allt som vi hade i läxa, men det var också extra övningar på förhöret, t. ex. korsord och ord som vi hade för länge sen...
När jag slöt bestämde jag mig för att ta hem de flesta skolböckerna och plugga allt jag kan, om jag hinner göra allt så jag är säker på att jag inte ligger efter i något eller så, då ska jag gå på träningen sen..
Jag är också ensam hemma idag, mamma kommer hem sent ikväll/inatt och sis dansar sent.. :/
Men jag ska plugga, plugga och plugga...
Idag fick vi också reda på att vi har 2 prov vi ska göra innan sommarlovet, och för att slippa plugga som en D-Å-R-E dagen innan provet tänker jag gå igenom allt nu på en gång, alltså repetera och plugga på det nya som vi precis börjat lära oss om... Jag ska bli bättre i skolan nu, jag har verkligen inte uppnått MINA ''krav'' i skolan.
Så nu ska jag gå direkt ut i köket och ta en bok till att börja med, jag funderade på att repetera först..
Men vi får se, jag kanske lägger in gårdagens outfit & dagens outfit när jag pluggat klart, dvs ikväll...
Så, jag ska försöka få tag på Kibbe sen om jag inte hinner göra klart allt och säga som det är att jag måste plugga.
Hoppas han förstår...
Igår på utvecklingssamtalet hade jag uppnått alla mina mål, men jag hade fått lite kritik från några lärare...
Så det är därför jag ska plugga och för att jag varit borta under vårterminen och vissa saker i matten såsom linjediagram eller stapeldiagram kan jag inte för att jag var inte i skolan då, och det är massa mer småsaker som jag inte kan... Jag ska repetera nu, jag börjar med matten så jag kan få lite hjärngympa innan den stängs av för dagen, hahahahah. :)
Nej, tråkigt inlägg vart det också.. Bu!
Igårkväll strulade blogg.se så jag kom inte in och kunde blogga, likaså imorse, jag blev arg då, haha...
Stackars mitt tangentbord (jag slog handen fett hårt i tangentbordet för jag ville skriva en massa saker som jag hade på hjärtat imorse, haha.....).

jag älskar dig, tvivla aldrig på det. ♥

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: