2009-05-06
 16:05:57

♥ ''Operation Dagsverke''

Hej!
Idag har vi ju haft som ledigt nästan, vi gick till skolan kl 9:00 för att få papper och lite sånt, sedan gick vi dit vi skulle ''jobba'', så jag gick hem och Cassie hade ingenting att göra så hon följde med mig, vi städade och lite sånt, vi var klara efter en timme så kl 10:10 satt vi och var helt sysselsättningslösa, så vi gjorde olika saker.. :p
Sedan kl 12 åt vi kycklingnudlar, sedan har vi inte gjort någonting nästan, hehe...
Vi har bara slappat och lite.
Vi har även spelat in lite videos på mobilen, kanske lägger upp dom någon gång :)

Just nu ser jag på Twilight, den är superbra! ♥♥
Så jag tänkte fortsätta att se på den nu, klockan 18:30 har G-soul + M.A.D dance träning tillsammans, vi ska inte dansa utan vi ska ha styrketräning, springa, sedan massa styrkeövningar, jobbigt!
Den styrketräningen håller på i 2 timmar.
Tänkte bara meddela det så ni vet om jag inte uppdaterar. :)


Jag, Gabbi och Jocke S, jättegammal bild! Vi gjorde Jocke S till en ''fjortis'' haha.

Minnen! Supergammal bild, det var tider det.

Jag & min bästa bästa bästa bästa vän. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ I love you! ♥♥♥

Jag och min älskling ♥♥♥♥♥♥♥♥

Gammal bild på bullar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Mums! Haha.

Nej, nu ska jag återgå till filmen, det är ju så spännande, + jag förstår inte varför tjejer blir så förtjusta i Edward Cullen (vampyren i filmen), han är ju inte snygg någonstans :p Det enda som är bra på honom är hans ögon i filmen. :)

Vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: