2009-05-27
 08:19:06

♥ Onsdag

Godmorgon! :)
Det blev inte så mycket uppdatering igår, men det blev i alla fall många bilder :)
Och jag antar att ni gillar bilder? :D
Idag är det onsdag, vi börjar 8:40 och slutar 14:20, vi har språk idag, som tur var hade vi ingen läxa tills idag för jag hade inte kunnat göra den då eftersom jag har pluggat väldigt mycket på vårt SO-prov som vi ska ha idag, det handlar om Demokrati, jag älskar SO!!!! :)
Jag har pluggat som en galning igårkväll innan jag skulle sova, men det är några svåra ord jag inte kan, t. ex. som Bilda Opinion, Massmedier, Argument osv...
Jag hoppas jag klarar det :) Men jag tror det, för jag har aldrig fått gjort ett omprov och har varje gång på ett prov haft så mycket poäng som man ska ha för att klara sig och mer, så varför skulle det gå dåligt just idag? :)
Hehe...
Cassie ringde mig för en liten stund sen, jag ska ringa henne när jag skrivit klart inlägget, för jag tror hon kommer hit då eller något, jag har ingen aning faktiskt. ;)
Nej, nu ska jag borsta tänderna och ringa till Cassie. :)

Lollo & Angela dansar :) Och längst bort står Jennifer med Emelie och jag tror att dom dansar eller något också? :p Och Gabbi står närmast kameran och kollar på Lollo & Angela ;)
Det här var en bild från övernattningen när vi dansade jag vet inte hur mycket klockan var. :P

Hörs efter skolan :)


lollo

haha , skit snygg bild asso ?

sajjk :P <3



PUBLICERAT: 2009-05-27, 10:11:18 | URL: http://tbgg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: