2009-05-28
 18:51:13

♥ On/Off

Hej! :)
Förlåt för att jag har varit lite off idag, men nu är jag on igen. :)
Visst, jag kunde ha haft värsta bloggdagen idag, men jag har varit så trött hela dagen så jag har bara slappat och tagit det lugnt helt enkelt.
Snart är det dans :)
& det är Crazy night ikväll också, skulle egentligen dit, men jag ska gå på träningen.
Kanske springer ner en snabbis direkt efter träningen och ser om det fortfarande är folk där?! Vem vet?
Cassie skulle ju egentligen sova här ikväll, men nej, tydligen inte...
Jag gick aldrig till Marre & Angela idag heller för den delen, jag mådde lika dåligt som igår, usch...
Men imorgon kanske jag ska vara med dom, jag vet inte riktigt, vi bestämde inte.
Jag har heller inte sett att Marre lagt upp bilder på varken hennes blogg eller på hennes facebook från idag...
Hmmm, får väl kolla igen innan jag går och sen när jag kommit hem.

Nu ska jag klä på mig, sen ska jag gå & hämta upp Ranim :)
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: