2009-05-13
 18:47:13

♥ Någon lista

10 frågor om dig själv

Fullständiga namn?
Frida Ingrid Elisabeth Johansson/Ljunggren
När fyller du år? 31 Januari
Några utsmyckningar på din kropp? Öronen :)
Vad har du på dig just nu? Svart tjocktröja, blått linne, svarta leggins och svarta shorts.
Vilken årstid är bäst? Sommaren! :)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna upp och se att det är sol ute med klarblå himmel och med frukost + Ben & Jerry's på sängen :) Samtidigt som jag kollar på en film :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag vet inte riktigt, antingen min längd eller typ min näsa.
Vad är du bra på? Pingis enligt pappa och dans enligt mina vänner, haha.. :p
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ibland är det skönt att vara ensam och ibland är det kul att ha sällskap såklart ;) 

8 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? Katta ♥
Vem vet allt om dig? Mamma, tror jag.. Asså ingen vet allt allt allt allt allt, men mamma är högst upp på listan :)
Vem är den roligaste av dina vänner? Angela, Cassie och bästis. ♥
Vem är den du helst har filmkväll med? Antingen bästis eller Varissa :)
Vem av dina vänner är mest "evil"? Ingen
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Bästis ♥ 


Skolan

Går du i skolan?
 Ahrå
Har du varit i skolan idag? Japp  
Har du bra betyg i skolan? Vi har inte betyg, men jag har bra omdömen :D

Annat

Hur mår du just nu?
Bra, tror jag.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Ja ;) 
Har du piercat dig? Ja, 5 gånger faktiskt (först två hål i öronen, som sedan växte igen, och nu har jag 2 ''vanliga'' och ett till på högra örat) 

Telefon/Mobil

Vem ringde du senast?
Älsklingsåsna
Vem ringde dig senast? Mamma ♥
Vem sms:a till dig senast? Bästis ♥
Vem sms:a du till senast? Kibbe :)

Övrigt

Är du hungrig just nu?
Nejdå, har precis ätit :)
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se
Hur länge sen var det du träffa din mamma? Imorse
Hur länge sen var det du träffa din pappa? Dagen efter valborg. Saknar papi. ♥ 


10 favoriter


Färg: Blå! ♥♥
Mat: Potatis :) 
Bok: Pojken som kallades det och typ Om jag kunde drömma.
Årstid: Alla älskar SOMMAR!
Veckodag: Fredag, lördag och söndag.
Glassmak: Cookie dough och laktosfri glass (jordgubbsglassen ♥♥♥♥) 
Tid på dygnet: Jag vet inte, alla tider på dygnet på sommarlovet är bäst :)


10 för tillfället

Humör:
 Mätt.
Kläder: Shorts, leggins, tjocktröja, linne.
Bakgrund: På datorn: Jag & bästis. På mobilen: Jag, Marre, Angela & Helen.
Nagellack: Just nu har jag inget nagellack, men jag gillar rött mest :) 
Tid: 18:47
Omgivning: Dator, säng, skrivbord, väggar, speglar, hylla, tv, dvd, bioljud, och typ så. :p 
Irritationsobjekt: Att jag har beslutsångest -.- 
Musik: Rihanna feat. Lady Gaga - Silly boy
Temperatur: Varmt, fast kallt om fötterna (a)

10 senaste

Drycken:
Multivitamin, alltid Cassie, jag och multivitamin haha :)
Maten: Pommes & hamburgare.
Filmen: Yes man! 
Boken: SO-boken.
Bilturen: Typ Gotland?
Tv programmet: Grey's ♥
Köpet: Slush :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: