2009-05-21
 12:37:04

♥ Mysdag med Cassie & Helen

Godmorgon sunshines :)

Idag vaknade jag tidigt utav att jag mådde asdåligt, inte skönt...
Men när jag hade ätit frukost mådde jag mycket bättre så nu har jag planerat med min favoritkusin att jag, Cassie & Helen ska ha en mysdag tillsammans :)
Vi åkte aldrig till Norrköping :o Jag kunde egentligen gått på fysträningen då ;o
Om jag visste att han inte skulle komma så skulle jag varit på träningen men han kom aldrig :S

Men i alla fall, klockan 13 så ska jag börja dra mig mot Cassies place, där kommer Helen också vara förmodligen, då kanske vi ska flumma ute, eller så är vi inne och tar det lugnt och slappar, vi har inte bestämt än.
Funderar på att kanske sova hos Cassie inatt :) :) Det var jättelänge sen jag och Cassie träffades (asså utanför skolan), jag har saknat att gå hem till henne varje dag och fått skrattfeber, haha...
Jag måste bara berätta ett asroligt minne jag & Cassie har tillsammans (av alla tusentals minnen ;)).
Jag skulle sova över hos Cassie en natt, aa och jag hade köpt choklad som vi skulle äta och sen hade vi kuddkrig i hennes säng, aa och jag satte mig på Cassies kudde och chokladen låg under kudden så då DOG vi av asgarv när vi såg att den har brutits, haha!!!! Och sen när vi hade ätit chokladen lite så vart vi törstiga så Cassie hämtade vatten och jag typ var fett flummig så jag skålade med hennes vägg och allting och jag asgarvade samtidigt, och sen skulle jag ringa till mamma mitt i allt och säga godnatt och jag ba till mamma ''Jag är full....'', hahahaha, jag minns hur Cassie dog av garv då, det var så jävla kul, vill ha tillbaka den kvällen :D:D:D:D
Ni tycker att det är skittråkigt säkert, men det är vår humor, vi garvar åt minsta lilla när vi sover hos Cassie och sen när vi sover hos mig så brukar vi oftast titta på film, snacka privata saker och typ sen mitt i natten när vi ska sova så utbrister vi alltid i garv, det spelar ingen roll, efter typ 5 sekunder mörkt i mitt rum och båda skulle sova då började vi asgarva, haha!

Sen när jag & Cassie sov hos mig, vi sov i min säng (misstolka inte!!!! hahaha!) och sen mitt i natten så gick jag ut ur mitt rum och la mig i vardagsrummet, jag var fett varm haha. :p Och när jag & Cassie delar täcke, asså fyfan, värsta kriget x)

Nej, nu ska jag göra mig i ordning, ska klä på mig och lite sånt. :)
Tar med kameran idag (tror jag, om jag orkar ;)) så att jag kan ta lite kort och så....

Imorgon är det övernattning med dansen, fyyyyyyyyyyfan vad kul det kommer bli :D:D:D:D

På lördag är det Emmas slutkonsert, så då ska man säkert börja gråta (jag avgudar Emma mer än Chris och jag är asstolt över henne för hon har kommit sjukt långt och hon har den bästa rösten jag någonsin hört, jag skulle kunna leva mitt liv med bara hennes röst!). :)
Love you, sister. :)

Sen på söndag kanske Cassie slaggar här :D:D:D
På måndag ska jag antingen in till stan med Ranim eller så ska jag ner i centrum och kolla på avslutningskläder, jag hittade värsta snygga igår i centrum :D:D :)
Berättar inte vad det är förräns dagen innan skolavslutningen :)

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: