2009-05-13
 19:34:29

♥ Musik :)

T.I - Bring em out (Jag är beroende av den här låten!)
 
Beyonce - Broken hearted-girl

Beyonce - Diva

Tobbe & Gabbe - Jag minns varje stund (Jag gillar egentligen inte fjortisdunk/techno, men den här låten får mig att tänka på Klara & Joseph)

Chris Brown - Cry no more (Min favoritlåt, okej, alla hans låtar är mina favoritlåtar :))

Rihanna feat. Lady Gaga - Silly boy (Den handlar om Chris, men jag vet inte varför, men jag gillar låten.. :S)
 
Ciara feat. Justin Timberlake - Love sex and magic (Haha, den här låten är inte så bra egentligen, men jag gillar den säkert bara för att jag är ett gammalt Justin-fan.)
 
Måns Zelmerlöw - Hope and glory (Acoustic version)
 

Nu får ni lyssna på några låtar jag brukar lyssna på :) Såklart lyssnar jag mest på C, men jag ville inte bomba bloggen med honom, hehe... :)
Jag ska plugga klart det sista snart, men jag har bara engelskaglosorna och fysik/kemin kvar.
Ska bara lägga till nya kategorier och sortera inläggen efter kategorierna innan jag pluggar det sista!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: