2009-05-14
 16:08:57

♥ Musik - blandade genrer

Queen - Show must go on (Den här låten är så jävla klockren, jag kommer ihåg när jag började gråta när jag hörde den i Njupkärr, älskar den här!)

Tokio Hotel - Monsoon
 
Sofijah - Du var så mycket (Den här låten lyssnade jag på hela tiden förut, lyssna på texten)
Sofijah - Du är det finaste jag vet

Sofijah - Ängel

Janet Jackson - Feedback
 
Lady Gaga - Starstruck

 Britney Spears - If you seek Amy

Flo rida feat. Chris Brown - Sweat

Soulja boy - Kiss me through the phone
 
K.I.G - Head shoulders kneez and toez

Hot rod feat. Tila Tequila - I like to f*ck


Den sista fick ni som bonus, haha...
Jag brukar lyssna på den eftersom att någon som heter VARISSA brukar sjunga den ibland så jag brukar lyssna på den, haha.. :p
Nu ska jag gå till centrum och möta mamma och lämna en bok jag lånat :)
Puss!


klashe

lyssnade på du var så mycket och tänkte på nino en dag när ja låg och sola helt själv. tårarna bara spröt kan ja säga.. :/<3



PUBLICERAT: 2009-05-15, 17:09:18 | URL: http://klarabajas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: