2009-05-25
 23:03:30

♥ Min måndag

Hejsan alla därute :)
Idag har jag ju varit på stan med Ranim & hennes syster, vi såg först Shopaholic, den var rolig haha och vårt godis tog slut innan filmen hade börjat, hahahahaha!
Efter bion gick vi till donken och tjockade oss, jag tog kort på maten, haha, men efter att vi ätit köpte alla varsin glass på donken, jag köpte den nya Marängswiss-glassen, den var god :D
Sen gick vi in på gina tricot och kollade lite, kollade på den där klänningen jag ville ha på skolavslutningen, men jag köpte aldrig den + den fanns inte i min storlek.
Så vi gick vidare till Monki, hittade jättesöta kläder där (a)
Sen kom min storasyster så då gick vi in på Gina igen för att jag skulle visa henne den klänningen jag tittat på, och sen gick vi till H&M, sen gick vi till massa skoaffärer och inne på Eurosko så flummade jag & Ranim på en grön häst hahahahhaha :p Sen gick vi till bikbok, sen gick vi till vila och där kollade vi lite sen så skulle Ranim & hennes syster åka hem så jag & Annie stannade kvar och jag köpte en skolavslutningsklänning!!!! :) (Inte någon utav de klänningar jag visat för er), jag köpte den på Vila. :)
Visar er klänningen dagen före skolavslutningen, haha ;) För jag är typ snål, jag vill inte att någon ska ha likadan klänning som jag har... (a)
Men i alla fall, sen gick vi på Topshop, Gina tricot och någon till affär, sen åkte vi hem till centrum och där köpte vi med oss mat hem från en restaurang, sen medans dom fixade maten så skulle jag lägga undan ett par skor tills imorgon så mamma kan följa med och köpa dom med mig, men dom var slut, jävla helvete!!! (URSÄKTA!)
Sen gick vi hem i alla fall och åt och så, sen så gick jag till Ranim och vi gick till gården för att fira Edessa, dom hade bakat kärleksmums :) När jag & Edessa bakade kärleksmums på övernattningen blev våran mycket mer rinnigare, asså den var inte som den egentligen ska vara, den var typ lite ''rinnig'' men ändå, det var gott :)
Sen gick vi ut och dansade, vi körde styrka, stretching och dans ute så att folk såg på, haha.. :p
Det var fett varmt ute :o
Alla skulle göra varsin åtta och sedan satte vi ihop det till en koreografi, det vart coolt tyckte jag haha ;)
Sen gick jag hem och då såg jag på någon film på tv:n med annie, så åt jag några soda pops <33333333
Och nu sitter jag här som ni märker ;)
Jag lägger upp några bilder ikväll och några imorgon. :)

Bussen

På bion

Donken

Mc flurry Marrängswiss :)

Inne på Monki

Jag fick huvudvärk av att kolla i dom där speglarna gånger 1000

Vi hade kul på den gröna hästen haha, mycket garv exakt på den hästen, haha :D
Som ni kanske märkt hade jag bara vitt& blått idag :)

Där kan ni se det ;) Skorna syns inte, men dom är vita & blå ;) (Klänningen där till vänster om mig hängde kvar sen den personen innan testade kläder, för jag testade den aldrig).

Nu ska jag sova, ingen kan ringa och väcka mig kl 7 imorgon, så jag får väl försöka vakna av mig själv, men om klockan är mer än 12 tänker jag inte gå till skolan. :o
Men faaaan om jag inte vaknar upp innan skolan börjar, då får jag DAAAAMP!

Men förresten, raka aldrig dina ben snabbt, för jag har skärt mig (skart) med rakhyveln så nu bränner det på mina ben och det gör så in i helvetes ont! FAAAAAAAN! Det kändes när vi gjorde armhävningar på styrkan idag på dansen, fyfan vad det gjorde ont...

Godnatt! Puss puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: