2009-05-29
 10:39:37

♥ ''Marrewouz'' gästbloggar

Holaaa !! ;)

Toii sentha aki kn mi amiwa Frida :) <3 Mi hermanaa :)  toii en su kasa pro iwal no importa ,o si ... P
Estamos kmo drogadas pro iia , esta kantando una cansion : Chris Brown ft Flo rida - sweat ! ;)
Thamos komiendo unos dulceitos ^^ GORDAAS VI E :P

Jag sitter här med min vän :Frida :) Min syster ! =) <3 Är hos henne men jaja ,
Vi är typ drogade just nu ^^ och hon håller på att sjunga Chris Brown ft Flo rida - sweat .;)

Vi höll på elr aa , att käkaa godiishar ;) TJOCKISAR VI EEE :P <3

Cecilia ska börja jobba i Forellen !! :D vi fick reda på dt idah , och vi började skrikaaaaaa :D !!!!!!!!!

Hejdå
Pussar, besitos Marre.


Btw, Marre är ju ett handikappat ig-barn, så hon stavar lite konstigt hahaha (a)
Hon skrev att vi började skriva istället för att skrika, men jag är så snäll så jag sa till henne att hon skrev fel :D:D:D HAHAHAH! :D Hon har problem :o `SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA PINSAMT! :D


Chris Brown feat. Flo Rida - Sweat. :)

Tjingeling alla bajsfolk :):D:D Marre är cppppppppp! :):) Jag ska knuffa av henne från stolen snart (a)
NU LIGGER HON PÅ GOLVET!!!!!!!!!!! HEJDÅ!
Ska brottas med henne :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: