2009-05-19
 15:05:54

♥ Marres blogg!

Hej! :)
Vi (6D) slöt kl 14:15 idag, då följde Marre älskling med mig hem, för jag skulle hjälpa henne med hennes blogg :)
Och vi vart klara snabbare än vad jag trodde det, Marre är nu hemma och jag sitter här och funderar på att fixa en fin bloggdesign nu... Jag gillar inte min design längre, för det är så mörka färger och det är sommar typ, så jag tror jag ska ändra =)
Men nu några bilder på Marre's ''nya'' blogg.

Hennes ''övre del'', asså header.

Inläggsidan. :)

Hon blev nöjd i alla fall med den och det gör mig glad så nu är jag glad :)
Jag gillar verkligen att hjälpa andra med bloggdesigner osv, det är så kul att leka runt lite i stilmallen & kodmallen. :)
(Från och med nu tänker jag lägga allas bloggdesigner och headers i kategorin ''Bloggdesign'')

Puss!

Färg: Lila, vit, svart, marinblå
Text: It's all about me, Marrewouz, My blog, my game, MY rules, Made by: Fridabrown.blogg.se
Objektiv: -
Extra: -



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: