2009-05-27
 16:01:48

♥ Mår asdåligt.

Hej! :)
Hur mår ni?
Jag mår inte bra alls, jag vet inte varför, jag mådde bra i skolan men nu är det som om jag är sjuk, jag fryser hela tiden, och jag känner mig fett trött och så mår jag illa som in i helvete.... (förlåt ordspråket)
Jag vet inte vart det kom ifrån, men så fort jag kom hem och tog något att äta så kände jag mig sjuk...
Inte bra!! :/
Jag som skulle på fysträningen ikväll, hmm, får vila och se om det blir bättre, om det inte blir bättre så får jag prata med mamma... Asså jag har inte varit på fysträningen på 2 veckor, för förrförra veckan pluggade jag som en dåre (Känner att jag skulle behöva plugga så mycket igen), förra veckan så skulle vi egentligen åka till Norrköping, men tydligen inte...
Jag ska vila lite och om jag känner mig dålig fortfarande, får jag sms:a Kibbe, för jag säger inte att jag mår dåligt för att jag inte orkar gå till träningen? Nejnej, så är det verkligen inte, men jag mår dåligt, jag lovar.
Vet ni vad jag kom å tänka på nu då? Att vi har idrottsdag imorgon, fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!
Om jag inte blir bättre efter att jag har vilat, asså jag vet inte hur jag kommer orka med imorgon då?!
Varför ska det hända just miiiiiiiiiiiiiiiiiig?
Varför just idag? Varför just nu?
Det känns som om många är sjuka idag, först Ranim, Lollo, Cassie och syster.
Förlåt för tråkigt inlägg, men jag mår asdåligt... Ska ringa till mamma och sen ska jag sova en stund, puss puss! ♥

Jag älskar dig Jennifer.

Jag älskar er, oavsett vad, systrarna Kalmén/Carrasco. <3♥♥♥♥♥ Glöm aldrig det!


Sandra

Jag lägger till dig på msn sen när jag kommer hem från skolan. Så hjälper jag dig med designen ikväll. Men det är lättare att skicka saker fram och tillbaka sen. Kram



PUBLICERAT: 2009-05-28, 11:03:59 | URL: http://saandraj.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: