2009-05-21
 19:14:14

♥ Lekplatsen med C&H

♥ Hej! :)

Jag har ju somsagt varit med Cassie idag och vi såg först på skräckfilm, vi såg på Shutter (Tack till Varissa som visade mig den filmen!!!) eftersom jag har pratat väldigt mycket om den och hon ville se den, sen efter den så skulle vi ta massa kort i deras lägenhet för det är ett spöke hos dom, aa och när jag tog kort i hallen då är det massa vita prickar, jag driver inte, vi gjorde ingenting, vi skulle först driva med att låtsas det var spöken och hålla våra armar framför kameran, men våra armar var flera meter nedanför kameran, när våra armar var nedanför kameran klickade jag och tog kort, och då visade vi kortet för Cassies mamma och hon sa att det var spöket, så jag ska skicka den bilden till hennes mamma sen och så, fett läskigt!
Sen tog vi kort i Cassies rum och det var massa vita prickar på hennes vägg som inte syntes i verkligheten och det var ingen skugga eller något, det är på riktigt, så jag är typ rädd :o
Men i alla fall, sen gick vi ut och träffade Helen, då gick vi till en lekplats och åkte ruschbana och tog massa kort på när vi åkte, kommer upp i bloggen någon dag, sen gick Helen hem för hon skulle äta och då gick jag & Cassie hem till mig för att jag skulle också käka, då bestämde vi oss för att jag & Helen skulle sova hos Cassie :)
Så ja, jag ska prata lite med Helen och fråga när vi ska träffas och sen så ska vi väl träffa Cassie kanske och gå till lekplatsen.
Men nu ska jag uuuuuuuuuuut. :)

Imorgon är det övernattning <3333333333333333
Askul!!!
Jag vill träffa Katta någon gång också under det här ''lovet'' (asså förutom övernattningen).
Men jag vet inte om jag hinner, för idag ska jag slagga hos Cassie, imorgon är det övernattning, på lördag är det Emmas slutkonsert, på söndag ska Cassie sova här och på måndag ska jag shoppa kläder med syster till avslutningen...
Jag måste ha tid någon gång för att träffa henne, jag saknar henne.

Nej, utgång var det ja :)
Puss på er alla!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: