2009-05-05
 22:02:54

♥ Konstigt...

Jag har fixat i kodmallen i flera timmar nu och jag blir galen, för det syns inte på bloggen!!!!
Jag har även fixat header, design och massor av annat i stilmallen och det syns inte heller, det enda som syns är headern och designen, varför???????
Jag blir tokig på sånt här, så därför tänker jag gå och lägga mig nu, imorgon är det ingen skola, puuuh!
Istället ska vi jobba, antingen på ett företag (dvs Ica, osv) eller hemma och städa och så...
Så lite skönt utan skola i alla fall :)
Jag, Marre och Ranim skulle egentligen jobba på ett företag, men det gick inte, för ingen hade något att göra tydligen..
Men nu ska jag gå & sova, alla som inte ska jobba på ett företag imorgon ska träffas i skolan kl 9:00, jag som egentligen hade hoppats på sovmorgon och sedan städa, men icke sa nicke...

Jag har i alla fall haft en superbra dag idag, hoppas att ni också har haft det!
Sov gott, puss! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: