2009-05-18
 18:24:59

♥ Jennifer :)

GRATTIS GULDSYSTER! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ (Hon fyller inte år, det är en annan sak, fråga inte ;))

Hej! :)

Idag är det måndag och vi har skola, huh.
I skolan hände det inte så mycket speciellt, på idrotten hade vi simning.
Jag simmade så långt man skulle och sen gick jag upp, jag & Ranim var inne i bastun och flummade haha :)
Vi pratade fett mycket, det var mysigt, sen så skulle vi se hur länge vi kunde ligga och blunda helt tysta utan att säga något, det tog typ 10 sekunder sen utbrast båda i asgarv :p
Men i alla fall, sen började vi fixa oss och så för att jag/vi skulle träffa Jennifer :).
När vi var klara hade hon precis kommit så då gick vi till centrum, in på H&M för att Ranim skulle visa en sak som hon skulle köpa som var designat av Matthew Williamson, sen var jag & Jennifer så hungriga så vi gick hem till mig och åt lite, satt vid datorn, skrattade och pratade, OCH jag tog en massa smygfoton på Jennifer haha :)
Lägger upp bilder senare :)
Sen såg vi på America's next top model och jag & Jennifer hoppades att den mörka skulle vinna, jag har märkt en grej på mig & Jennifer, vi är sjukt lika, enligt mig (a).
Men sen gick hon hem för hon skulle äta :)
Då sa mamma att vi skulle beställa pizza och beställa klipptid innan skolavslutningen :)
Så nu har vi ätit pizza! Jag är määäääääääääääääääätt!
19:10 ska jag träffa Jennifer vid den stora trappan :)
Vi har ju träning ikväll, kl 19:30.

Bilderna från idag lägger jag upp någon gång, haha... :p
Vet inte om jag hinner idag/nu.
Men jag ska bara ''redigera'' dom så att det går snabbare att ladda upp. :)
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: