2009-05-17
 16:14:24

♥ Helgen

Vet ni hur skönt det har varit den här helgen? :)
Den här helgen har varit så jävla skön! :)
Tänkte skriva lite om dagarna. :)

Fredag: Jag & Ranim luffade runt lite efter skolan, sen träffade vi Gull och hon sa att Katta skulle sjunga i centrum så då sprang vi ner dit, vi blev fett chockade för ingen hade sagt det till oss :o Men i alla fall, vi såg när hon + hennes klass sjöng :) Efter det klippte Katta sig, asfint blev det! Sen gick vi till gården och så, vi skulle fira Ronja :) Men jag gick hem en stund för att äta, sen gick jag tillbaka igen och jag hämtade upp Edessa på vägen :) Sen kom vi till gården igen och då åt vi 2 tårtor och sjöng för Ronja :) Sen gick vi ut någon gång och tog en gruppbild.
Kl 19 gick jag & Ranim hem till mig för att hon skulle ha sin tjocktröja jag hade lånat utav henne, sen gick hon hem och då orkade jag inte gå tillbaka till gården, förlåt Ronja. ♥

Älskar den här bilden, den är ifrån fredags :)♥

Lördag: Vi vaknade, åt frukost, sen vaknade Annie och då gick vi ut på balkongen och solade i 30 graders värme :D:D NICE! Fast jag gillar ju inte solen så mycket, så jag klagade fett mycket hahah! Sen någon gång fick vi för oss att träna lite, så vi sprang till barnsjön, jag sprang dit ensam och sen på vägen tillbaka sprang jag med mamma :D
Sen när vi kom tillbaka gick jag och mamma ut på balkongen och det var 40 graaaaaaaaaader! Sen kom Annie & Emma, kanske 5 min efter oss, det tog längre tid för dom för dom gick (powerwalk). Sen fick jag nobelpriset för jag klagade typ varje sekund ''DET ÄR FÖR VAAAAAAAAAAARMT!!!!!!Kan det inte blåsa? :('' och jag satt på den bästa platsen, för jag hade sol över hela kroppen och det hade inte Annie & Emma för dom hade typ balkongsräcket på benen som skugga haha och jag hade inte det. :p Men jag gick in efter ett tag för att hjälpa mamma med maten, men då var den färdig så då åt vi, sen hände det massa saker, sen var kl 21 och vi såg på Eurovision Song Contest med mommo & moffa (Dom hade precis kommit med båten från Gotland), mamma, Annie & Emma.

Söndag: Jag gick upp kl 8:15 för att två av mina kusiner (från Gotland) hade kommit från Turkiet inatt så mommo & moffa hade gått upp halv tre och åkt till Arlanda och hämtat dom, så kom dom hit (asså inatt) och så sov dom några timmar sen var kl 8:30 och då gick dom upp och åt frukost med oss :) Jag saknar alla mina kusiner som är på Gotland, fan det suger stenhårt! Sen i alla fall har jag solat hela dagen, sms:at med Jennifer & Edessa, jag skulle träffa Jennifer idag men det gick inte, så vi kanske ska träffas imorgon istället :) Just nu sitter jag och lyssnar på musik. :)
Jag har fått in en låt från Eurovision Song Contest på hjärnan, asjobbigt.
(Låten kommer i nästa inlägg)

Jag har fotograferat väldigt mycket igår och idag, så det kanske blir bombat med bilder ikväll eller någon gång i veckan, för jag har tagit massa bilder på typ blommor, osv... :)


hjahha

orr?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: