2009-05-11
 16:58:34

♥ Helens och Yasmins blogg

Jag hjälpte ju som sagt Helen och Yasmin med deras blogg, med header och allt.. :)
Här är en bild från deras blogg :)♥


Där ser ni lite i alla fall :) Innan jag fixade allt så var det helt vanligt, ni vet? asså när man precis gjort en blogg, valt en grundstilmall och sen låtit det vara som det är, så såg det ut innan men jag fixade och donade lite, men jag vart i alla fall nöjd med resultatet :) Headern kunde varit 10 gånger bättre om jag gjorde den i Photoshop... Men jag har tyvärr inte ps så jag kan inte fixa det där. :/
Men nu ska jag antingen fixa allt på min blogg eller så ska jag fixa ett collage med bilderna som vi tog ute :) Puss!
(Ni klickar på bilden så kommer deras blogg upp!)

Färg: Svart, vit
Text: Helens och Yasmins, Helens och Yasmins
Objektiv: -
Extra: -



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: