2009-05-11
 16:26:28

♥ Helen

Hej alla söta! :)
Idag har jag varit skolan, det har varit helt okej... Jobbigt att kliva upp ur sängen imorse bara, men jag skrev i alla fall ett inlägg här på bloggen :) När jag var klar med inlägget kollade jag på Vakna! Med the voice när Kenza gästade programmet samtidigt som jag klädde på mig och packade idrottskläder, men idrotten vart inställd.
I alla fall, jag kom till skolan och träffade alla i klassen, vi började med mentorstid och efter mentorstiden vart det språkval (spanska för min del), jaja, det var inget speciellt på spanskan... Sen var det lektioner sen slöt vi och då gick jag hem, sedan kom Helen till mig (länk till hennes och Yasses blogg längre ner i inlägget) och vi satte oss här nästan på direkten och kollade lite, sedan har jag hjälpt henne med deras blogg och så, efter det gick vi ut och tog kort och lite sånt...
Men nu är vi inne och Helen börjar snart dampa loss på mig för att jag ska hjälpa dom med deras header, lägger in bilder som vi tog ute senare och en bild på deras header + länk. :)
Vi hörs snart!

P.S - Länken till deras blogg kommer senare, håll utkik :) ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: