2009-05-08
 15:37:00

♥ Fredag, Katarina sover här.

Hello babiiiiiis! :)
Idag är det fredag, fett nice!
Såg ut som ett helvete idag i skolan, fick stressa som fan när jag väl vaknade för jag somnade om när mamma väckte mig hela tiden, och jag har inte kommit för sent (asså inte bara 1 min, jag menar typ 30 min) en enda gång i Nyboda, så jag tänkte såhär ''omg, det gör ingenting om jag kommer försent nu, för det här är fan KATASTROF!'' men sedan valde jag att se ut som ett helvete och gå till skolan för jag ska inte komma för sent den här terminen, jag har som sagt aldrig kommit FÖRSENT men jag ska klara mig till sommarlovet :)
Bästis sover här ikväll, vi ska kanske se på skräckfilm och tjocka oss som vanligt, vi ska kanske bort till gården också för det är grillning och utomhusbio, så vi ska dit och chilla.
OMG!!!!!!!!!!! Älskling kommer bli fett lack på mig, eller hon kanske redan är det..... :O
Jag kom på att jag skulle vänta på bästis tills kl 14:00 i skolan, men jag gick hem direkt efter spanskan för jag var fett hungrig, jag kom på det nu!!!!!!!!!!!!!! Asså, jag orkar inte gå till skolan igen för jag har världens träningsvärk i arslet och i ena benet (låret) och jag tror hon är med Gabbi eller något, och hon är inte kvar i skolan skulle jag inte tro, så det känns onödigt att gå tillbaka och Cissi har min mobil så jag kan inte sms:a heller, baaaaaaaaaajs!
Men jag hoppas i alla fall hon kommer hit någon gång så jag slipper gå runt och leta efter henne i hela Tyresö... Haha..

Vad har hänt idag i skolan då?
Njae, inte så mycket.
Har mest varit med min älsklingsåsna och bästis. ♥
Min åsna köpte största slushen förut, haha!
Och min bästis gav mig pengar så jag kunde köpa en slush också för jag var fett hungrig :/
Och min bästis köpte ballerinakex och någon coca cola-dryck, haha.
På idrotten dansade jag + tjejerna i min klass Jive och Cha Cha, haha..
Jag & Gabbi äger när vi dansar tillsammans, haha.
Cha cha:n är roligast, haha. :D
På spanskan dansade vi salsa, som tur var fick jag & Gabbi dansa tillsammans, puuuuuh!
Sedan gick vi och kollade efter Gabbis mobil för vi var nere i danssalen och vi la mina spanskaböcker + Gabbis böcker och hennes mobil i en stol och sen gick vi dit och skulle kolla om hon hade fått sms och då var den borta så hon fick panik och då började Tim (?) pratade med Gabbi och när dom pratade började Lukas asgarva och sen ser man att Gabbis mobil ligger i Tims ficka, och dom killarna i id-klass läste hennes sms, och sen kastade dom hennes mobil till varandra sen tappade den ena killen mobilen och då gick den ''sönder'', DÅ fick Gabbi tillbaka den och hon var lack för att dom läst hennes sms, haha stackare. :p
Vi fick sluta typ 13:10 eller något och då snackade vi lite med Edessa och sen gick jag hem.

Igår kunde jag inte uppdatera bloggen på kvällen för något var fel, det gick inte att logga in... :s
Konstigt!

Jag ska gå och prata med mami om en grej nu, avslöjar vad den ''grejen'' är när allt är bestämt och klart. :)
Det är kul, det är en ledtråd. :D

Aja, skriver mer sedan när bästis är här, tror jag. ♥
Puss! ♥♥♥


varissa

helvete vad mycket du skrev och jag läste allt :D



PUBLICERAT: 2009-05-09, 10:53:56 | URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Frida

Haha, jag hade mycket att berätta, u know :)<3 Duktigt Varissa! MVG i Svenska, haha :)



PUBLICERAT: 2009-05-09, 12:51:30 | URL: http://fridabrown.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: