2009-05-23
 07:24:46

♥ Datarummet :D

Klockan är över 7 på morgonen och jag har inte sovit ett enda dugg, fett stolt :)
Men i alla fall, inatt har vi ätit godis, hälften har kört anden i glaset och andra har typ jag vet inte vad, flummat :p
Just nu sitter jag i datarummet med Lollo, Adrian, Gabbi, Benan, Varissa, Emelie, Katta & Jennifer, vi har typ kollat på delar av en skräckfilm, och just nu kollar dom på något om Anden i glaset, jag äter kärleksmums som jag & Edessa har gjort, vi är grymma :D
Vi bakade typ halv sex imorse, vi hade inget att göra ;)
När vi bakat klart och så, åt jag kaksmeten som vart kvar :D:D:D:D:D
Jag & Kolo åt upp lite av smeten, sen kom Katta & smakade. ;)
Jag är fett rädd över att gå ner i danssalen för det är där dom har kört Anden i glaset och vi gick ''spökrunda'' förut och först berättade Kibbe & Abbas om någon Emma som har sin väska och sina böcker nere i källaren, men jag vågade inte gå för det var fett läskigt, i alla fall, sen Lollo frågade ''Ge oss ett tydligt tecken på att du är här, vi ska höra det eller se det och efter det kommer vi lämna dig'' och då rörde sig en stol, och då sa Lollo igen ''Vart det där du? Gör om det'' så rörde sig stolen igen, så jag är fett rädd, men nu ska jag sluta blogga, för jag har bloggat ganska mycket typ ;)
Vi hörs antingen imorgon (söndag) eller typ i eftermiddag om jag inte sover. :p
Men nu ska jag äta upp kärleksmumsen och sen vet jag inte vad jag ska hitta på, jag vill dansa :o :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: