2009-05-29
 21:50:41

♥ Bilder från idrottsdagen (28/5-09)


Jag var helt oförberedd plus det regnade -.-

Angela stötar kula. :)

Jag stötar kula ;) Lägg också märke till att jag hade tygskor när det regnade -.- x) (Converse, All star)

Jag & min baby var inte beredda, haha :p

Jag & my boo! :)

Hahaha, fuuuuuuuuuuuul! :p

Bästa bror :)

Bröderna mina. :)

Marre smygfotar -.-

Vi hade bästa kramkalaset hihi :)

Jag älskar er.

Jaaa, jag skulle ta kort på deras ass för att visa att dom var blöta, snacka om dumma x)

Ja, haha, vad ska man säga?

Marre & Ranim älsklingar.

HAHA, töntar :)

Haha, Andy är fett skön ju, han tänkte släppa den där bollen rätt på Marres mage haha! :D

Bara så att ni vet, jag älskar er, mina favoriter.

När vi skulle springa 80 m, så mötte jag Marre.... Gissa vem som vann?

Jag & Marre springer :p

Sedan var vi vid mållinjen, vem tror ni vann då?

I love you.

Mina homies ;)
C, M, F, R, H, N, A.

Ranim stöter kulan :) Hon var bäst av tjejerna ;)

Haha, Stoffe ramlade när han hoppade längdhopp så det blev en våt fläck i rumpan och Helen sa att han hade kissat på sig, haha :p

Bästa älsklingen.

Ranim snackar och Andy & Mohammed skrattar :D

Nathalie <3333333333333333333333

:)

Ranim var blöt, stackars min bebi. :)

Det började med kramkalas, sen vart det brottning ;)

Jag & min flummtvilling. :)

Atsani och Mohammed sprang :)

Vi var iiiiiiinte beredda! Tro mig :p

Det var bilder från igår, när vi var på IP och hade idrottsdag.
Typiskt att det skulle regna just igår, förresten regnade det när vi hade idrottsdag på IP i Njupkärr...
Haha, ''vi hade i alla fall tur med vädret''.. :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: