2009-05-26
 22:20:48

♥ Bilder

Hittade bilder från idag på Marres facebook :)

Ranim, den här bilden är inte tagen idag förresten.. Men ändå jättegullig :)

Jag & älsklingsåsna :)

DAGENS ROLIGASTE HAHAHAHAHAHAH!

På EA hade Cassie, Angela & Marre tråkigt så dom fixade olika frisyrer på Helen, här ser ni ju resultatet ;) Det var den andra frisyren dom gjorde, bilden över denna var frisyr nummer 1. :P

Marre attackerar Helen på lektionen när hon hade tråkigt ;D

Haha, muppar :D

MUPPARNA igen ;D

Angela gav oss choklad med nötter i, och dom hade legat på golvet och var gamla -.- :p HAHAHA! Som tur är så åt jag inte eftersom jag gillar inte nötter. :P Marre idioten åt upp allt xO

GIRLPOWER :D:D:D:D

LALALAL, skor ;D

Jag & COTÉ!!!!!! :D Okej, jag kallar faktiskt henne handikapp och mobboffer, för hon är fett dum :o

När jag & Marre är nära varandra så kan det inte bli annat än flumm ;D Haha, det är alltid att vi ska flumma, även om vi precis pratat tråkiga saker, så går det inte att inte flumma haha :D Maaaaaaaaaaarre flummiiiiiiiis sunshine handiiiiiikappade mobboffffffffffer! :D:D

Misslyckat hopp, fyfan, jag ser sjuuuuuuuuuuuk ut. :o

HAHAHAH! Marre blev fett stolt när hon lyckades ta ett kort precis när jag var i luften x)

Marre, alltid du som ska smygfota på lektioner/i skolan. -.- ;)

PUSSELUSSILUSSEPOSSE, i love uuuuuuuuuuuuu :D

Denna bild är faktiskt inte heller ifrån idag, men den är på Ranim & Marre i alla fall :D

Typ, aslänge sen? :p

Haha, Ranim fett liten :) (inte idag!)

Cassie & Marre ska försöka gömma sig ifrån mig bara för att jag tar kort på dom :Px)

Vad ska jag välja? Chokladen eller mobilen? Det är frågan.... Hmmmmmmm....?!?!?!?!

Ranim gick hem ifrån skolan idag :( BAJSUNGE!
Jag är fett superstooooolt, för jag fick Patricia att skriva ett inlägg :) Jag är bäst, erkänn va hahahaa? :))))
Och hon skrev aldrig, men hon skrev ett inlägg nu och jag är tydligen ett äckel och hon älskar mig ändå och då kan jag bara säga detsamma, så jag tycker ni kan kolla in hennes blogg :D Finns även till vänster i länkarna.
PATRICIA klicka på ''PATRICIA'' så kommer ni till hennes blogg :)
Puss! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: