2009-05-20
 19:35:27

♥ Bildbomb

Hej!
Nu kommer en riktig bildbomb! Fullproppat inlägg med bilder!!
De flesta bilderna är gamla :)

































































Denna bild (ovanför texten) är ifrån 2006!!!!











Sådääääär! Tog ett bra tag innan jag fick upp bilderna, haha... Men nu är dom uppe och det är riktigt skönt att bjutta lite på sig själv.

Mats har inte kommit än :o Men när vi pratade med honom satt han i en lååång bilkö där vid Södertälje eller vart det nu var. Och jag kan inte gå på träningen heller för jag trodde vi skulle åka efter skolan och nu kan jag inte gå eftersom han kanske kommer om 5 min eller något, så det är bäst att jag stannar här tills han är här.
Nu ska jag vara social mot mami innan han kommer, puss! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: