2009-05-07
 16:51:12

♥ Skola

Hejsan alla glada!
Idag har jag varit i skolan, vi började 9:20 och började med engelska, vi hade glosprov, jag kunde alla! Jag är bäst haha :D Efter det hade vi NO, vi hade massa uppgifter man skulle diskutera med någon och jag & min älsklingsåsna jobbade tillsammans, det blev bara 3 uppgifter vi gjorde för vi pratade om annat, haha (a) Efter no:n var det lunchtime, men det var disgusting mat, så jag, min älsklingsåsna, Gabbi och min bästis gick till ICA ringen och köpte Slush, haha fett tjocka! Bästis köpte 2 slush, hahahahaha! Sedan gick vi tillbaka till skolan, jag och min älsklingsåsna gick ut i solen, vi lyssnade på musik och softade, det var fett nice. Sedan kom typ alla tjejer i klassen till oss och då började någon dansa och dom andra lyssnade på musik och så snackade vi och så, haha, blandade saker :) Sedan gick vi in för vi började, då hade vi SO och på so:n just nu håller vi på med Samhällskunskap :) Vi har ett häfte med uppgifter + målen.
Efter so:n hade vi svenska, där hade vi rättstavning med Å-ljudet, booooooooring! Och vi fick sluta 20 min innan vi skulle slutat, alltså 13:40. :) När jag kom hem var mamma redan hemma, jag vart fett chockad! Haha...
Men efter en stund gick vi ner till centrum och kollade runt lite, hittade en jättefin klänning, den var vit med silvriga ''knappar'' och det var en sån här tubklänning, jättegullig. :)
Men jag köpte ingenting, men innan vi skulle gå och handla mat så åt jag kladdkaka med mjukglass på Ben & Jerry's. ♥♥ I alla fall, sen gick vi och handlade lite mat och så, vi köpte fett mycket jordgubbar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Älska!
Sen gick vi hem och då satte jag mig här :)
Ikväll har vi träning med Barbara :)♥ Vi ska fortsätta på vår koreografi, hoppas jag. :)
Men innan vi börjar dansa ska vi säkert springa till fotbollsplanen och tillbaka, som vanligt hehe... :p
Kl 19:20 ska jag hämta upp min älsklingsåsna så ska vi gå tillsammans till träningen, jag hoppas Cissi är där för hon har min mobil! Jag känner mig handikappad utan den. :(

Vi ska äta kyckling med POTATIS idag ♥♥♥♥♥♥

Igår fick jag en ''jacka'' utav mamma :) Den är lila/blå. ♥
Kanske lägger upp bild senare.

Jag tänkte fortsätta att kolla på Twilight nu, haha..
Jag såg aldrig klart den igår, kollade bara 72 minuter för sen var den där hemsidan jag kollar på, den vart konstig och ''sa'' att jag måste vänta 54 min innan jag kan kolla igen så jag orkade inte vänta igår, så nu ska jag se den. :)

Igår hade vi ju styrketräning som jag sa, jag är helt död i min rumpa idag! Och mina lår gör ont också, lycko Varissa söti som inte var med, det var asjobbigt. :p Fast inte jobbigare än träningen vi hade med Kibbe, eller så gav jag inte allt jag kunde igår, jag vet inte riktigt men det kändes i alla fall mer efter Kibbes träning.

Nej, nu räcker det med text. Det känns som om jag har påbörjat en bok, haha...
Ha det bra alla!
Puss puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: