2009-05-30
 23:15:59

♥ Bästa bästa.

Hej!♥
Idag har jag först solat, sen var jag och kollade på Andys fotbollsmatch med Marre, Atsani, Ranim & Mohammed, sen så kom Lollo och satt med oss och tittade, sen kom Edessa & Patricia, efter en liten stund kom Shamsa.
Vi såg lite på matchen, sen gick vi och snurra, haha, sen så var typ matchen slut och Bollmora Inter vann med 6-2. :)
Sen så gick vi alla till ringen och då gick Ranim hem sen så gick vi ner till granbacken då drog jag också hem för jag skulle äta och sen solade jag lite på balkongen, sen gick jag till centrum med familjen för att äta, sen så gick jag hem till lollo och så var vi där lite och lyssnade på musik och så, sen så tog jag och lollo en filt och gick ut på deras framsida och jag spådde henne :) Det var faktiskt jättemysigt, så hade vi musik på också haha :) Sen så var jag tvungen att gå, så jag gick till ringen och mötte syster, sen vi gick hem och jag sms:ade edessa och vi gick ut 10 min efter att jag sms:at, då gick vi och träffade lollo, sen patricia och shamsa och sen gick vi och hämtade edessas kamera och då gick vi och hämtade Ranim & Rawan, sen gick vi upp på ett litet ''berg'' och där tog edessa kort på oss. :p
I alla fall, sen gick vi in på gården och sen så gick vi nästan på en gång igen, haha..
Vi gick till patricias kusin eller något, hennes kusins dotter var feeeeeeeeeeeeeett söööööt!!!!!!!!
Chilenare med blåa ögon! :)
Sen gick jag och Ranim hem typ tio över tio. :p
Det låter inte kul alls när jag skrev det, men tro mig (som Lollo brukar säga), det var fett roligt idag. :)

Puss & godnatt, jag har varit ute hela dagen så har inte kunnat blogga...
Sorry guys!


cathie

Tack så mycket :) Din va oxå väldigt fin :)



PUBLICERAT: 2009-06-01, 16:50:04 | URL: http://cathie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: