2009-06-06
 13:04:47

♥ Zack och Cody

Godmorgon :)
Eller goddag. ;)
Jag har ätit frukost för en liten stund sen och nu äter jag glass (krossad choklad <3). :)
Ska se på Zack & Cody på disney channel nu. :)

Det är Sveriges nationaldag idag!!!!!! :)
Det är även varmt ute, äntligen!
Det är varmt här i Norrköping i alla fall, och på Gran Canaria där min älskade sis är, där är det 28 grader i vattnet!!!!!!! dom är ute på en båt, med fri bar asså gratis drinkar osv, dom solar, dom ska simma med jättestora sköldpaddor, nemofiskar och delfiner, asså snacka om att jag är avis.
Min högsta önskan det är att simma med delfiner och massa nemofiskar och sköldpaddor, så jag är typ fett avundsjuk nu. -.-
Men hon har det asbra i alla fall och då är jag glad.
Nu ska jag se på tv och äta upp min glass.
Vi hörs ikväll tror jag. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: