2009-06-01
 22:36:37

♥ Yesterday 'n' today

Tjenare :)
Jag bloggade aldrig igår pågrund av att det var mors dag och jag spenderade hela dagen med mamma. :)
Emma var också här, vi solade och det var varmt så jag trodde jag skulle smälla av. :O
Sen såg vi på Annies dansshow, ''Marikas TV'', fyfan säger jag bara, det bästa jag sett typ. :o
Omg, när dancehall/ragga-grupperna dansade, asså fyfan vilken skillnad på hur dom dansar och hur vi/jag dansar.
Jag funderar på att börja dancehall/ragga. :) FETT KUL!
Hahah :D
Men i alla fall, sen när jag kom hem gick jag och la mig...
Orkar inte skriva mer om igår. :)

Idag har jag varit i skolan, var stekhett ute, haha. :p
Jag, Ranim & Gabbi var ute VARJE rast och solade, haha. ;)
Vi svettades som griiiiiiiisar!
Har det hänt något mer kul i skolan?
Hmm.... Det roligaste var typ på slutet av dagen, när Lollo gick förbi vår skola och träffade oss. :)
Då blev jag glaaaaaaadis :D:D:D
Sen idag har jag också stektttttttttttttt ute i solen, haha. :p
Sen träffade jag Ranim, vi gick till gården en stund, sen drog Ranim och då kom Andy och hans lillebror som är den sötaste ungen jag sett. :) Jag fick en puss & en kram utav honom. :)
Sen gick jag hem, jag chattade med Lollo, sen åt jag och efter jag hade ätit gick jag till Lollo, och påvägen dit träffade jag Katta, Yasemin & Ronja vid ica. Sen var jag hos Lollo, hon pluggade och jag spådde henne. :) Vi lyssnade på musik samtidigt och snackade haha. :D
Sen drog jag kl 19 typ, för jag skulle möta tjejerna utanför gården då. :)
Sen har vi haft dans från 19:30-21:00, så jag har inte hunnit med så mycket...
Haha... :)
Imorgon vet jag inte vad som händer faktiskt.
Jag ska pluuuuuuuuuuuuuuugga! :)
Eftersom att alla lektioner idag satt jag typ och snackade och jobbade ingenting för jag orkade inte, jag känner sån stor längtan efter sommarlovet, så det jag inte gjort idag ska jag göra imorgon + så ska jag läsa på mina repliker på spanskan (vi spelar teater!). :)
Vi får se hur det blir, nu ska jag gå & lägga mig..
Imorgon blir det bloggning som vanligt. :)

Eller kanske inte, för min älskade storasyster Annie åker till SPAAAAAAAAAAANIEN på onsdag och jag träffar henne imorgon på kvällen/eftermiddagen sista gången på en vecka + 1 dag.... Så imorgon ska jag umgås lite extra med henne, kommer ju sakna min syster. :( I love yooooou big sister, now and always!

Jaja, nu ska jag sova. :)
OMG!!!!!!!!!! Nu i veckan eller på tisdag nästa vecka så ska vi hälsa på i forellen och så....
Vi kanske får reda på vilka klasser vi hamnar i då också..
Hmm, jag har typ asmånga tankar om hur jag vill att det ska vara, vilka jag vill gå med, vilka jag inte vill gå med osv...
Men jag lovar er, jag ska inte skolka. Bajsar snett på dom som skolkar, så jävla onödigt.. Nu ska jag säga som min mentor, det är eran framtid som bildas. Och det har han rätt i även fast man är trött på att höra det.
Jag ska inte skolka!
Jag ska inte röka!
Jag ska inte bli vän med fel personer!
Jag ska inte låtsas vara någon jag inte är, jag ska vara mig själv.

Nu ska jag borsta tänderna, kolla runt i någons blogg/någras bloggar och sen ska jag sova. :)
Börjar 8:30 imorgon, hoppas det är fint väder.

Haha, jag fick bara känslan av att jag skulle säga det här till folket, Lollo äger ut alla! Och så är det, hon är bäst och hon är aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasfin, jag lovar! Killar skulle dö för henne, seriöst, hon är typ perfekt. :o <3 AND I LOVE MY LOUISE KALMÉN CARRASCO! :)


lollo

haha tack för dtdära med att jag är perfekt blablabla, men nej dt är jag inte :S

inte i mina ögon iaf :P <3



PUBLICERAT: 2009-06-02, 17:04:15 | URL: http://tbgg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: