2009-06-14
 19:43:12

♥ Yasemin & Ronja <3

Shululululu alla..
Jag, Ronja & Yasemin sitter just nu i datarummet på Gården, vi har precis ätit pasta och köttfärssås, haha, när Kibbe sa att vi fick börja ta mat så KRIGADE alla över maten, hahahaha :D
Innan vi åt när vi satt och väntade tog jag & Yasemin massa kort på Puttrik & Lollo, haha (aaaa)

Jag var på väg mot Ranim för jag skulle hämta upp henne, men nej hon var i centrum -.-
Så jag sms:ade Varissa och frågade ifall jag kunde gå till henne, då gjorde jag det, jag frös som jag vet inte vad och jag stog ute en liten stund för jag kunde inte portkoden, men sen sms:ade Varissa den så då väntade jag i trappan, sen kom hon ner och då var vi tvungna att gå hem till henne igen för hon ville ha luva för att det regnade sen gick vi ner och väntade på Benan, sen kom hon och då började vi gå mot gården och jag avgudar Benans & Varissas humor (aaaa) Det är alltid Benan som snackar och hon är fett rolig och Varissa garvar haha. :D
Vi blev feeett blöööööööööööööööta!
Men i alla fall sen kom vi till gården och det var fett segt i början, sen grillade jag, Katta, Ronja & Yasemin korvar (a)
Sen åt vi och nu sitter vi här..

Jag vet inte när jag ska hem heller, haha, förut innan maten ville jag dra hem och äta (aa)
Men sen åt vi och nu är jag mättiiiisch, i alla fall nu ska jag väl göra något med mina bebisar. :)

Jaja, skriver nog mer imorgon för jag går nog hem någon gång inatt... :)
Om det inte blir tråkigt menar jag för då drar jag hem, haha...


Imorgon är det dansläger!!!!!!!!! :D:D:D
WOOOOOOOHOOOO!
Jag, Yasemin, Ronja, Benan, Varissa & Angela ska på danslägret imorgon (jag vet inte om Shamsa också skulle?)

Jaja, nu drog Ronja för att vara social mot resten av alla här på Gården..
Så nu ska jag också sluta blogga. :)



& nu kom Ronja igen, haha fett rolig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: