2009-06-06
 23:06:30

♥ En lista

OM MIG
Namn: Frida
Smeknamn: Ingen kallar mig något förutom Cassie som kallar mig Frido, haha :)
Födelsedag: 31 januari
Hemstad: Sthlm/Visby
Ögonfärg: Blå/grön/grå
Hårfärg: Brunett. :D
Längd: 165 skulle jag tro. :)
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Civilstatus: Singel
Stjärntecken: Vattuman
Är dina föräldrar skilda: Ja, det är dom
Skor idag: Mina svarta converse
Mål för året: Njuta av livet och typ.... Ta vara på varje dag.
Det första när du vaknar: På vardagar när det är skola så somnar jag alltid om, hihi. :) På helger är det antingen att jag sätter på tv:n, kollar vad klockan är på mobilen eller så ligger jag och stirrar rakt upp i taket och tänker.

ANTAL
Som du kysst: 2 st
Syskon: 2, världens bästa systrar <3
Piercings: Öronen
Tatueringar: Nej, inte nu, men den dagen jag fyller 18 så ska jag tatuera mig, har redan bestämt hur jag ska tatuera mig också.

FRAMTIDEN
Namn på barn: Theo & thea <3
Vill bli när du blir gammal: Gammal? Asså jobb eller vad? Fattar inte :p
Drömjobbet: Jag ska bli en fotograferande advokat.

FAVORIT

Mat: Potatis, helst till kött.
Sport: Dans såklart
Djur: Åsna :) För det är vad Ranim är.
Glass: Vaniljglass med kolarippel och Ben and Jerry's
Låt: Jag har många, jag vet inte vilken jag ska ta.... ;)
Nummer: 12
Tuggummi: Extra jordgubb.
Helgdag: Fredagskväll & lördag
Årstid: Sommar ofc
Tandkräms-smak: Ingen tandkräm är god -.- Bara bamsetandkrämen man hade när man var liten hhahahaha x)
Radiostation: Nrj & the voice

HAR DU
Någonsin varit kär: Ja, min första kärlek var Gustav.
Blivit dissad: Kärlekssätt? Nej och ja...
Rymt hemifrån: Asså neeeeeeeej
Föreställt dig ditt ragg naken: Ne x)
Sovit utomhus: Ja, tält.
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Nej, hatar mitt utseende. :o
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Ja
Sett en död människa: Nja, jag har sett en på sjukhuset på Gotland som var svårt sjuk...
Använt droger: Nej
Ätit sushi: Nej och vill inte äta det heller x)
Retats: har väl alla?

THIS OR THAT
Cider/Öl: Cider
Pepsi/Cola: Cola
Donken/Burger King: Donkens hamburgare och burger kings pommes :D
Kärlek/sex: Kärlek
Choklad/Vanilj: Vaniljglass, och sen choklad, asså som man äter, marabou choklad. :)
Jordgubb/blåbär: JORDGUBBAR!!!!!!!!
Kött/veg: Kött
Tv/film: Svårt att välja
Gitarr/Trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Har typ bara smakat kinamat... Så det får bli det ;)
Kakor/paj: Kakor
Mtv/vh1: Mtv
Ztv/the voice: The Voice
Blind/döv: Döv

KAN DU

Gå ner i splitt: Nej x)
Skriva med höger och vänster: Nej, bara med vänster.
Vissla: Lite
Blåsa en bubbla: Jag har lärt mig det nu :)
Ha dina ögon i kors: Ibland funkar det
Nudda näsan med tungan: Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pratade med: I telefon? Eller irl? Telefon = Annie, irl = låtsasbror.
Du kramade: Mamma :)
Du skällde på: Har inte gjort det på länge, men typ Patricia när hon berättade varför hon hade utegångsförbud. :p

SENAST DU
Skrattade: Nyss, när jag och min låtsasbror såg på ''Supersugen'' HAHA
Grät: I förrgår innan jag somnade för jag saknade Annie.
Såg en film: Nyss, ''Supersugen''
Tugga tuggummi: Minns inte :o
Drog ett skämt: Ingen aning
Sjöng en sång: När det var Sverige - Danmark, då sjöng jag nationalsången, den roliga versionen :D

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: Här i norrköping är det något radhus och någon uteplats.
Du lyssnar på för musik: Rnb, hiphop, ballader och ibland så lyssnar jag på rock asså Queen och ibland på Tokio hotel.
Du har på dig: Baggyjeans, tjocktröja och något linne och bikiniöverdel ;)
På din musmatta: Jag använder just nu när jag är i Norrköping en bärbar dator, så det är ingen musmatta ;D
För smink du använder: Jag sminkar mig aldrig. Men de gångerna jag gör det så använder jag mascara

HAR DU NÅGONSIN
Blivit utskälld av en lärare: Nepp
Ljugit om din ålder: Nja, eller jo en gång.
Bråkat utan anledning: Ja.

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Nej, hata alkohol och dom som dricker det -.-
Rökt: Usch nej, jag vill inte dö.
Hånglat: Nej
Shoppat: Har jag väl
Skejtat: Nepp
Bakat: Nej, men ska baka imorgon med syster och mamma
Solat: Ja, det har jag.

Klockslag när blev klar: 23:06



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: