2009-06-22
 17:56:00

Sommar på Gotland

Den 26/7 åker jag till Gotland och stannar där i 2 veckor, i en vecka ska jag bo hos pappa för det är hans sista vecka på hans semester, sen veckan efter att jag bott hos honom ska jag bo hos min älskade Carro :)
Jag längtar skitmycket efter att bo hos Carro, för vi är barndomsvänner och har känt varandra sen vi föddes liksom, och vi träffs aldrig längre så vi bestämde att jag skulle bo där i en vecka och bara ha en massa kul tillsammans :)
Vi har planerat vår vecka redan, det gjorde vi inatt såhär ser veckan ut:

Den första dagen ska vi ta det lugnt, gå runt på hamnen, köpa jordgubbar och sätta oss i almedalen och sola och snacka och ha det mysigt och om det är dåligt väder ska vi vara hos Carro och se på film. :)
Andra dagen ska vi typ träffa Klara, om det är dåligt väder så bakar vi, om det är fint väder drar vi till tofta och badar :D
Tredje dagen ska vi typ gå på cirkus eller något haha. :)

Nej, men vi har inte planerat mer än dom två första dagarna. :)
Det kommer bli så kul, en sommar man aldrig glömmer.

För det mesta kommer jag & Carro vara själva eftersom vi har asmycket att prata om, mycket att göra, mycket att ta igen osv.. Haha, undra om det blir puma någon kväll eller kanske amor, haha. :D Carro, du fattar. :)

På kvällarna blir det väl att vara ute och träffa folk. :p

Vi kommer ha det bääääääääääääst, I promise. :)
Längtar som jag vet inte vad gör jag också, hihi. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: