2009-06-03
 22:50:38

♥ SO-provet!

Go'kväll alla. :)♥

Idag har det varit skola som vanligt, sista riktiga onsdagen i Nyboda.
Men i alla fall, jag var hos tandläkaren idag, hade tid 11:30, när jag skulle gå in till folktandvården träffade jag Aline :) Hon hade precis dragit ut 2 tänder, så hon kunde varken prata klokt och hon kände sig svullen, haha stackare!
Jag gick in sen och väntade, 5-10 min försenade var de också, vet inte varför.
De undersökte tänderna, tog bilder och pratade lite, sen så gick jag tillbaka till skolan, fast då hade redan dom fått rast och det var i 40 min så jag gick hem lite snabbt och åt eftersom jag inte åt på lunchen idag för jag vågade inte äta innan tandläkaren, det är alltid så :o Jag är sjuk! ;)
Vi fick tillbaka våra so-prov idag. :):)
JAG FICK AAAAAAAAAAALLA RÄÄÄÄÄÄÄÄÄTT!!!!!
Jag vart aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasglad när jag bläddrade igenom alla mina papper och såg att det var ''R'' på varje svar och i slutet stog det alla rätt och att jag var jätteduktig som skrev långa svar. :)
Men sen hade vi språk, det var sista spanska-lektionen i Nyboda nu också, kommer sakna spanskan med Gabbi & Cassie :( Haha, kommer ni ihåg alla gånger jag satt och stirrade på väggen där det var 2 Chris Brown-projekt? :) Haha. :D
Vi lämnade även in våra böcker idag, eller jag måste rensa ur mitt skåp imorgon och lämna in böcker och så måste jag städa i skåpet med Cassie.
Snart börjar vi i forellen!
Men sen i alla fall, då gick jag hem, jag & Ranim gjorde sällskap som alltid och vi pratade om massa saker och sen så gick båda hem, sen träffades vi igen och gick till gården för vi skulle träna.
Det var jag, Ronja, Ranim & Yasemin som kom, vet inte riktigt varför Katta inte kom, men men.
Sen så spööööööökade det! Seriöst, vi var så jävla rädda, speciellt Yasemin hon började gråta, stackare. <333333
Vi höll på att dansa, sen helt plötsligt slöt det att fungera, så då satte vi oss ner och bestämde vad vi skulle ha för kläder, och sen vi hör någon knacka på dörren, vi går och öppnar, det är kolsvart och ingen är där.
Vi blir aaaaaaaasrädda för vi hörde inga steg eller något.
Sen Yasemin ringde till Shamsa och fick fett mycket panik :o
Sen, alla vi 4 klämde ihop oss i stolarna i danssalen och sen det knackade igen och då var det ingen där.. Sen ringde vi till Kibbe och då kom han ner, och det var ingen som hade gått ner till danssalen, för såna fall hade Shamsa sett det.
Men ingen gjorde det, jag säger ju det, det är lääääääääääääääskigt!
Jaja, sen drog jag hem, skulle äta, då duschade jag också, sen träffade jag Ranim och vi gick till fysträningen, var inte med för det kändes som om jag hade hjärnskakning, som om jag precis ramlat baklänges på asfalten. :o
Jag hade så jäääädrans ont i huvudet, usch! :(
Så jag såg på sen så hade Yasemin fått eksem, så hon var inte med resten av träningen så vi gick till massa olika rum på gården och vi skulle fixa en mix, men dom hade inte tid. -.-
Men vi löste det sen, orkar inte berätta mer haha.. :p
Sen så gick jag & Yasemin till ICA ringen och där väntade hennes storasyster så då drog jag hem också, och jag har ätit jordgubbar :D:D:D:D<3
I helgen åker jag till Norrköping, aaskul :) Jag längtar. :)
Vi har köpt kött och sånt för vi ska grilla :D:D:D
Jag & mamma planerade även att vi skulle köpa jordgubbar och doppa jordgubbarna i smält choklad, erkänn ni blir suktade? :)

Imorgon ska jag & mamma klippa oss. :)
Jag ska få lugg och uppklippt hår.. :D
Har inte varit hos en frisör på över 3 år, kanske 4 år.
Så nu var det på tiden. :)

Nu är klockan ganska mycket, jag vet inte om jag ska ta sovmorgon imorgon eftersom att vi börjar kl 9:20 eller om jag ska vara hos Ranim kl 8:00 för att hon skulle hälsa på sin svenska-klass i forellen eller vad det var, jag kommer inte orka gå upp liksom. -.- Förresten, vi har sovmorgon så jag vill inte gå upp tidigare än nödvändigt. :p

Jaja, vi får se hur det blir med det.
Imorgon har jag fullt upp, först skola, sen efter skolan ska jag snacka med Kibbe och så, sen ska jag hem och äta, sen så ska jag klippa mig och sen har jag dans och sen kanske jag hinner blogga..
Vi får se hur det blir.... Vet inte riktigt hur det kommer bli...

Hoppas ni haft en bra dag idag, även fast vädret inte har varit det bästa, haha. :p
Godnatt & puss. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: