2009-06-02
 15:54:31

♥ Skitväder!

Hej.

Idag har det, som vanligt, varit skola, jag försov mig imorse fast jag hann som tur var tills vi började.
Jag har typ ingenting att säga om skoldagen... :p
Jag har typ varit trött hela skoldagen för att det är skitväder idag! USCH!
Jag ska inte skriva mer nu, för jag ska plugga på spanska-replikerna tills teatern imorgon och så måste jag plugga engelska och kanske matte om jag orkar. :p
Jag ska först ta en macka och lägga mig i soffan, om jag somnar så somnar jag, men jag ska i alla fall se om det finns några bra filmer på tv1000-kanalerna, annars får jag väl sätta igång med att plugga, även fast jag är fett trött!
*Gääääsp*
Just det, bloggen kommer vara jädrigt tråkig 8 dagar framåt, för min syster åker ju till Gran Canaria imorgon och jag har lovat henne att hon ska få ha min kamera med sig, så det kommer inte bli några bilder från kameran som sagt...
Jag kanske sätter mig här vid Annies dator då och då och kanske tar webbcam-bilder, eller så kanske Helen eller Marre har tagit kort.
Vi får se...
Men ville bara förvarna er, och när min syster kommer tillbaka har jag ju sommarlov!
Så då blir det massa härliga fotograferingsbilder och massa bilder från alla dagar på stranden osv... :)
Okej, jag kan inte prata om sommar nu när det regnar, haha..
Jag fryser bara då... :p
I helgen åker vi till Norrköping, jag hoppas att det blir lika varmt som det var förra året på Sveriges nationaldag (lördag), för förra året var vi i Norrköping på nationaldagen och då var vi på deras brygga och jag och mamma stog i vattnet och städade båten som dom har, och på kvällen när vi hade duschat så hade vi sån jääääävla soleld, haha... :p
Då kommer det även bli årets första dopp i helgen.
Jaja, nu ska jag äta.
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: