2009-06-11
 17:40:53

♥ Sjuk & dans

Ikväll kl 19:30 har vi sista träningen med Barbara :(
Jag kommer inte vara med på dansen eftersom jag har feber och är förkyld, men jag kommer se på.
Jag & Gabbi ska baka tårta till henne, så när jag har ätit så ska jag & Gabbi träffas och gå till gården...
Vi får väl se om det kommer vara fler som hjälper till eller om det bara är jag & Gabbi...

Cassie gick hem för en timme sen typ, sen dess har jag försökt ta det lugnt, men jag har typ dansat lite och varit i full fart, jag vet inte varför... Och jag är astrött nu, fyfan, jag hoppas verkligen att jag inte är sjuk på danslägret, då kommer jag vara fett arg. :(

När jag halvsov förut när Cassie var här så fixade hon lite i paint, haha.. :p
Sen ''väckte'' hon mig och visade det hon hade gjort, jag började skratta haha :D

HAHAHA! :) Cassies & min humor. :p
Jag hade det asroligt med Cassie, jag kommer inte på just nu när jag hade så kul sist...
Syster hade gjort pommes frites till mig, henne & Cassie, så vi satt i tv-rummet och åt, och sen kom jag på en låt, den gick typ såhär ''you don't wanna have it...... pommes frites'', hahahahaha! Sen såg jag & Cassie runt lite på youtube, vi såg när Robert Pattinson var med i Tyra Banks show med Taylor, haha, Robert bet Tyra så hon fick ett märke haha..
Sen dom hade typ två ''lag'', Team Robert och Team Taylor, och dom fick två par stringtrosor av Tyra där det stog deras team på, hahahhahaha! Robert satte stringtrosorna runt handen och började leka med dom medans Taylor typ fattade ingenting, haha! x)
Askul!
Jaja, nu ska jag ta det lugnt och äta mat, sen ska jag till gården..

Jag vet inte om jag skriver med ikväll..
Vi får se.
Puss!

(Btw, alla inlägg som jag skriver under sommarlovet, det kommer hamna i rubriken Sommarlovet 09, även om det är bilder eller musik eller vad som helst, det kommer hamna under Sommarlovet 09, så när ni letar efter bilder från sommaren så kommer det finnas i kategorin Sommarlovet 09, ALLA inlägg (från och med igår) kommer finnas där.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: