2009-06-14
 15:29:32

♥ Påminner om Gotland... Minnen.....


Alltid dom här låtarna på lågstadiet på Gotland...Speciellt den 3e låten, när man var kär i en kille och typ tittade på honom mer än normalt och så sjöng man typ den låten med sina vänner och tänkte på den man var kär i, minnen.
Nellie, Hanna, Carro N, Erik, Gustav, Emil, Stina, Josefin, jag saknar er....
Jag tror ingen fattar hur mycket jag saknar dom, först, dom är mina bästa vänner och jag har liksom ALLT på Gotland, men nu har jag INGET, ingen hör av sig längre och när vi träffs utan anledning blir allt som om jag aldrig hade varit ifrån dom, det är sjukt.... & ingen fattar heller hur svårt jag har/hade det.

Ni kommer ändå alltid finnas i mitt hjärta och ni är mina bästa barndomsvänner (+ Carro H), alltid i mitt hjärta...


(Videorna blev cp)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: