2009-06-14
 15:11:19

♥ Övernattningen med M.A.D

Jag kom på att jag inte har lagt upp några bilder från övernattningen, så jag tänkte lägga upp några nu.. :)


Söta Angela. :)

Världens sötaste Varissa. :)

Ronja fett söt, asså den där blicken är lite läskig (a)

Angela, Patricia & Shamsa. :D Bilden blev jättedålig, för det är massa prickar.

Jag, Jennifer, Emelie & Ranim dansar. <3 (Jennifer syns bara i spegeln)

Lollo & Cissi dansar :)

Lollo söööööötnos <3<3

& jag avslutar med denna bild...

Angela, Emelie, Ranim, jag, Jennifer, Lollo & Gabbi. <3


varissa

bilden är skit ful på mig :O



PUBLICERAT: 2009-06-14, 15:33:32 | URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
RONJA

frida ta bort bilden på MIIIIG



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: